Merhaba arkadaşlar ben Zeynep, bloguma hoşgeldiniz ^_^
Bu blogu açmamın sebebi ben gibi hem Korece hem Japonca öğrenenler için bir kolaylık sağlamak. İnternette hem Korece hem Japonca öğrenmek için güzel siteler, bloglar var. Ben burada gramer anlatmayacağım. Benim amacım Korece ve Japonca kelimeleri bir araya toplayıp bir kelimenin hem Korece hem Japonca karşılığını görüp ikisini de aynı anda kolayca ezberlenmesini sağlamak. Öncesinde sadece kendim için hazırlamıştım ama benim gibi bu iki dili de öğrenmeye çalışanlar için onlara da kolaylık sağlaması açısından bu blogu açmaya karar verdim. Blog konusunda henüz çok yeniyim zamanla burayı en iyi şekilde kullanmayı öğreneceğim. Ayrıca ben de şu an hala iki dili öğrenme aşamasındayım bu yüzden bir hatam olursa affola :) Tabii bu konuda beni uyarmaktan ve bildikleriniz benimle paylaşmaktan çekinmeyin ^^


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder